سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

چاپ پیکسل تهران -چاپ پیکسل فوری نوین گرافیک

هدایای شخصی هدیه ای عالی برای ایجاد یک لبخند است، سعی کنید برای خوشحال کردن و احترام به یک فرد در جشن ها و روزهای مهمی مانند روز تولد، فارغ التحصیلی، سالگرد عروسی، عید نوروز و… یک هدیه ویژه و منحصر به فرد به او دهید. شما میتوانید عکس خود، عکس خانوادگی و یا اسامی و جملات تبریک خود را بر روی یک لیوان، تیشرت، پازل، کلاه، شال و روسری، پرچم ، بشقاب و… چاپ کنید.

چاپ پیکسل تهران -چاپ پیکسل فوری نوین گرافیک

۱۷ بازديد

چاپ پیکسل تهران

چاپ پیکسل سوزنی از جمله پیکسل‌های پرطرفدار است که برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

پیکسل باشگاه انقلاب

بج سینه فلزی:

نشان یا بج سینه قطعه‌ای است فلزی که روی لباس نصب می‌شود و نمایانگر لوگو یا طرح مورد نظر یک موسسه می‌باشدبج سینه امروزه در اهداف و کمپین های تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند .این محصول با عناوین دیگری همچون اتیکت سینه ، سنجاق سینه ، نشان سینه و گل سینه نیز شناخته می شود .

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ عکس دلخواه روی پیکسل مگنتی ، محدودیت رنگ ندارد زیرا چاپ تصویر دلخواه روی پیکسل ، دیجیتالی است و امکانات لازم برای انتخاب آزادانه جهت چاپ طرح دلخواه روی پیکسل را به شما می دهد.

چاپ پیکسل جاکلیدی :چاپ پیکسل جاکلیدی با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است .چاپ پیکسل جا کلیدی یا جا کلیدی پیکسلی با هر طرح و عکسی که تمایل دارید پذیرفته می شود.انواع پیکسل جاکلیدی مانند :چاپ پیکسل جاکلیدی یکطرفه چاپ پیکسل جاکلیدی دوطرفه . چاپ پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای در نوین گرافیک متوانید ثبت سفارش کنید.

مرکز تولید و طراحی انواع پیکسل نوین گرافیک چاپ پیکسل فوری در سایزهای مختلف و همچنین چاپ روی اجسام مانند چاپ لیوان - چاپ تیشرت - چاپ پازل - چاپ فندک - چاپ پرچم - چاپ روی تابلو و...  را اجام میدهد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.