سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

چاپ و سفارش لیوان دسته رنگی و داخل رنگی

هدایای شخصی هدیه ای عالی برای ایجاد یک لبخند است، سعی کنید برای خوشحال کردن و احترام به یک فرد در جشن ها و روزهای مهمی مانند روز تولد، فارغ التحصیلی، سالگرد عروسی، عید نوروز و… یک هدیه ویژه و منحصر به فرد به او دهید. شما میتوانید عکس خود، عکس خانوادگی و یا اسامی و جملات تبریک خود را بر روی یک لیوان، تیشرت، پازل، کلاه، شال و روسری، پرچم ، بشقاب و… چاپ کنید.

چاپ و سفارش لیوان دسته رنگی و داخل رنگی

۱۰ بازديد

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ مورد استفاده در ایران می باشد. کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد.

چاپ لوگو روی لیوان

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی یک روش جذاب و خلاقانه برای تبلیغات شماست. با استفاده از این روش، شما می‌توانید لوگوی کسب و کار خود را یا تصاویر دیگری که مرتبط با کسب و کار شما هستند روی لیوان چاپ کنید.

چاپ لیوان حرارتی :

لیوان جادویی در ابتدا مشکی است و طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از آنکه در این لیوان ها آب جوش و یا چایی داغ ریخته شود سطح لیوان ظرف چند ثانیه سفید شده و طرح دلخواهتان نمایان می شود.

 

چاپ روی لیوان با قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ و تبلیغات نوین گرافیک از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی باشد .قیمت چاپ لیوان بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های لیوان تبلیغاتی سرامیکی باشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ تلگرام و ایتا پیام بگذارید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.